FEESTPLEZIER.BE

Vaakgestelde vragen

Voor een photobooth is min 3m bij 3m ruimte nodig.

Voor de Caravanbooth is min 4m bij 4m ruimte nodig.

Om de Caravan op zijn plaats te krijgen hebben we een doorgang

nodig van min 3m breed en 3m hoog.

Dit hangt af van de gekozen formule.

Je tikt op de spiegel en de photobooth neemt vervolgens de foto’s.

Indien een printer aanwezig worden deze steeds in 2-voud afgedrukt (5 x 15).

Dit hangt af van de beschikbare ruimte. Wij hebben foto’s met meer dan 10 mensen opstaan.

Dit is mogelijk onder bepaalde voorwaarden/omstandigheden. Indien je dit wenst

gelieve dit dan op voorhand door te geven.

Onze photobooths zijn enkel geschikt voor binnen of overdekte evenementen. Let hierbij op dat de bedrijfstemperatuur tussen de 10°C en 40°C mag zijn. De photobooths mogen nooit aan direct zonlicht/regen/sneeuw worden blootgesteld.

Standaard worden er 2 strookjes van 5 x 15cm of 1 foto van 10 x 15cm afgedrukt. U kan kiezen om extra prints af te drukken.

Wij zijn steeds telefonisch bereikbaar tot 24u. Indien het probleem niet telefonisch kan worden opgelost komen we ter plekke.

Wij zijn in heel België actief. De eerste 30km vanaf Dilsen-Stokkem zijn inbegrepen in de prijs. Daarna rekenen we 0.55€/km aan.

De achterwand is 2m40 hoog bij 2m40 breed.

Onbeperkt foto’s maken en afdrukken, props, USB-Stick (indien voorradig), levering, plaatsing, ophaling. Bij de Caravanbooth zal er ook een begeleider aanwezig zijn.

Voor de spiegels dient er een 220V stopcontact of aansluiting te worden voorzien binnen de 10m.

Voor de Caravanbooth dient er een 220V stopcontact of aansluiting te worden voorzien binnen de 20m.

In geval van shade aan het toestel zal er een bestek worden opgemaakt dat volledig ten laste is van de klant.

uw ideale partner bij feestjes